Friday, November 22, 2013

Knappskatt

Oj vad roligt att så många vill vara med och tävla! Jag blir så glad att ni vill läsa min blogg så helst skulle jag ge vinstlotter till er alla!


I övrigt kom jag hem till en riktig knappskatt i brevlådan ikväll. Dessa är köpta hos Tusen idéer. Nu ska jag bara försöka bestämma mig för vilka som ska få pryda min kofta.

Jag gillar de färgglatt blommiga skarpt, men jag tror det blir lite mycket tillsammans med det randiga. Kanske ska jag spara dem till en enfärgad kofta och ta de andra blommiga knapparna istället...

Vad tycker ni?

7 comments:

Emmas dagar said...

Väldigt snygga knappar!

Ingmarie said...

Men åh .. vilka knappar så fina ..
Det är lycka att ha fina knappar ..
Liksom bara ha för att känna på dom och tycka om dom ...
Härligt !!!
Ha det bäst ..

Eva Hudin said...

Fräcka knappar, tycker alla är fina! De blommiga måste nog få sitta på ett enfärgat plagg för att komma till sin rätta. De fyra stora till vänster är superstiliga och de mindre vackra i all sin enkelhet. Hoppas du blir nöjd med vad du än väljer - och man kan ju byta ut om man inte blir nöjd!
/Eva H

Skarvtjärns Greta said...

Oj vilka knappar! Gå på magkänslan och delvis på knapphålsstorleken

Anelma handarbetar said...

WoW så snygga knappar.

Kram Birgit

Fiff said...

Verkligen snygga knappar! Koftan ser ut att bli hur tjusig som helst :-)

skapa och inreda said...

Helt underbara knappar :)