Saturday, December 7, 2013

Dragning!

Så var det dags för den spännande dragningen i tävlingen! Ni är sammanlagt 86 personer som velat vara med och tävla och helst skulle jag vilja ge en vinst till var och en av er, men det går ju inte. Så, den första vinnaren är...


Nummer 60! Och då tittar vi bland lapparna och ser vem som gömmer sig där...


Vinnare nr. 1 är Lapp-Lisa! Stort grattis till dig! Och eftersom du önskat dig det handmålade garnet så är det ditt.

Men, vi har ju en vinnare till, och det nummer som vinner är...


Nummer 14! Och bakom denna siffra döljer sig...


... ingen mindre än jonna d! Och passande nog har hon önskat sig vant-kitet så det går till dig.

Stort grattis till båda vinnarna! Maila mig era adresser så skickar jag vinsterna. Och stort tack till er alla som ville vara med och fira med mig! Det är ni som är själva själva anledningen till att det är så kul att blogga. <3

6 comments:

Lapp-Lisa said...

Nä men! Det händer ju inte mig. Jag blir så glad att jag blir tårögd.

Eva said...

GRATTIS till dem!
(Får jag muttra lite :) )

Smycka said...

Grattis till vinnarna! =oD

jonna d said...

Oaaah, tjoho!!! Så otroligt glad jag blev nu!!!
//jonna d

skapa och inreda said...

Stort grattis till vinnarna och tack till dig för en trevlig tävling.
Annika

Anonymous said...

Så här nära har jag aldrig skjutit en hare och bommat!! Jag var ju bara något stavfel ifrån:)Grattis i alla fall (om än lite avundsjukt..) till lyckostarna som kammade hem de fina vinsterna!

/lopplisa