Sunday, July 19, 2015

Kurser

Hoppas alla ni kära bloggläsare har en trevlig semester! Själv åker jag mot Sätergläntan och kurs i påsömsbroderi idag (rapport därifrån kommer om en vecka).

Jag tänkte bara påminna om att anmälan till min kurs i spetsstickning uppe i fjällgården Gräftåvallen i Bydalsfjällen i Jämtland måste ske i juli, och det finns fortfarande platser kvar.


Kombinera spetsstickning med fjällvandring eller varför inte rida islandshästar på fjället. Just den veckan är nämligen Aspås turridning där med sina hästar. Jag kommer ta mig en halvdagstur torsdagen innan kursstart!

Mer information och anmälan finns här!


Sedan kommer jag även hålla två kurser på temat "kolambroderi" i höst. Allt är klart inför den första som äger rum på Stockholms läns musuem den 29-30 augusti. All information och anmälan om den finns här!

En likadan kolam-kurs kommer sedan ske i Landskrona i början av oktober, men mer info om den kommer inom kort!

No comments: