Sunday, December 26, 2010

Julklappsproduktionen, del 1

Så börjar man vakna till så smått efter jul och inser att nu kan man ju äntligen visa upp de saker man pysslat med de senaste veckorna... Först ut är dessa sockor till älsk och Malena:

Sockor - pimpade á la Hedvig

Dessa har varit mina buss- och tunnelbaneprojekt under hösten och jag har även gjort ett par gråa till mig själv. De var dock så tråkiga och opimpade att de inte fick vara med på bild, men Malenas sockor är gjorda med restgarnerna från våra sockor. Så, nu kan vi alla åka skridskor med varma fötter!

God fortsättning på er!

7 comments:

Bettan said...

SNYGGA!!!!!
Kram sytanten

Madeleine said...

Härligt! Varma fötter är underskattat ;)

Rosenvante said...

Gjorda med kärlek, det syns ju.

Evas Pyssel said...

De ser helt fantastiska ut, varma och gosiga . Kram Eva

Nettan said...

Härliga sockor! O du e så himlans bra på motiv!

Anelma handarbetar said...

Varma o goa ser dom ut att vara och så är dom fina. Kram

Pysselfarmor said...

Jodu hon assisterade också så till den milda grad att barnbarnen nästan blev förtvivlade - de vile ju öppna själva! Verkar vara skoj för woffsingarna att slita upp paket....oavsett vad det innehåller.
Jag broderar som en idiot och emellanåt så stickar jag på sambons vantar. Jag är ledig till 10 januari så nu är det full hantverksfart ;-)