Sunday, June 14, 2015

Norvigs bröllop

Igår var den stora dagen för då gifte sig Norvig på Skansens drop in-bröllop tillsammans med 439 andra par!


Vi vill tacka alla som var med på plats och alla som var med på avstånd via gratulationer och liknande. Dagen var perfekt på alla sätt!


Som jag skrivit förut missade jag ju vernissagen för kolam-utställningen, men senare i veckan kommer jag lägga upp ett inlägg där jag visar mina bidrag så får ni som inte är i Stockholm också se.

Ha det gott tills dess!

7 comments:

Anonymous said...

Må ni leva lyckliga tillsammans i alla era dar - och som mormor sa: Se till att aldrig somna osams ;)

Paradiset Kaos said...

Grattis till er båda!

Smycka said...

Stort grattis till er båda igen! // Ulrica =o)

Ozas Pysselverkstad said...

Stort grattis och lycka till!

LadyNight said...

Massa grattis!! :)

Manduzana stickar said...

Ni är så himla fina!

nattugglan said...

Grattis,detta har jag missat!