Sunday, August 12, 2012

Vadan detta?

Fasiken, vårt internet funkar knappt. Det beror på att de håller på med något arbete i huset men fy fasiken vad irriterande det är!

Ja ja, nu verkar det fungera lite i alla fall, så jag slänger in ett snabbinlägg om vad som pågår i pysselväg här hemma, nämligen detta:


Mmm, någon som kan gissa vad det är?

Ja ja, nu ska till och med jag titta på handbollsfinalen. Tur man har sin stickning när man är tillsammans med en sportgalning. Men okej, jag kan väl klämma ur mig ett litet heja Sverige!

7 comments:

Susannesblogg said...

Nja vet inte det ser ut som en lie och curling klot

Annika said...

En läskigt söt amigurumi, kanske?

Pixi said...

Ser ut som nån sorts pacmanspel kanske?? Kraaam =)

Skarvtjärns Greta said...

Kanske lakrisgodis på gång

Anelma handarbetar said...

Pjäser till något spel?????

Kram Birgit

disa said...

Jag har ingen aning, men riktigt nyfiken är jag!! =)

Sanna said...

Hmm jag kan inte ens komma på någon bra gissning..vad är det du har på gång? ;) nyfiken i en strut.