Friday, November 12, 2010

Tävling och vinst!

Puh! Just hemkommen från farmors kollektivhus där jag gjort färdigt mitt superhemliga projekt... Fast det får ni se mer av i morgon. För nu vill jag ju bara påpeka att en helt underbar tävling pågår hos Evas Pysselsida. Det man kan vinna är det här:


Det är alltså en adventskalender för oss stora barn. Det är fyra paket med stick- och virkrelaterat innehåll, ett för varje advent. Tävlingen pågår t.o.m. 21 november så skynda in på Evas härliga blogg och var med!

Sen har jag ju äntligen lyckats fota de otroligt fina saker jag vann hos Par i Stickor:


Paketet består alltså av en väska/necessär med Indien-tema, vilket är extra passande eftersom jag är Indien-nörd, fina stickmarkörer, tjusiga strumpstickor från Knit-Pro och två nystan Fame. Vet inte riktigt vad jag ska göra av garnet än, är det någon som har något förslag på mönster som passar Fame som är lite roligare än dem man hittar på Garntjänst?

Hur som helst, tack för den fina vinsten Mary-Ann, jag blev jätteglad!

5 comments:

SUADDA said...

Men jättegrattis till vinsten! Vilka fina saker!
Är jätteavis på garnet....ser så härlig it i färgerna! =)
Blir spännande att få se vad du gör av det.

Anta said...

Vilken härlig vinst, Grattis. Du kan kolla in på min hemsida så får du se mer bilder, men den har blivit dåligt uppdaterad der sista året.
www.westlakeskennel.se
Ha en trevlig helg. Kram Anta

mary-ann said...

kul att paketet föll i smak :))

Anita Tørmoen said...

Gratulerer med flott gevinst:)

Lilly said...

Grattis för vinsten! :)
Jag hoppas du vinner Eva's adventskalender. :D
Själv har jag ansökt om scrap - kalendern.
Tack så jätte mycket för din rörande kommentar. :D
Det är min hund på bilden som du kommenterade, som heter Bianca. ;D
KRAM!